ال آیال آی، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره
شایلیشایلی، تا این لحظه: 7 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

دخترای من ، ال آی و شایلی

خدایا شکرت

در آرایشگاه2

1390/3/20 1:53
1,552 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز باز هم بردمت آرایشگاه آخه موهات بلند شده بود هر چقدر هم شونه میکردم باز هم نا مرتب بود.

 پیاده با هم رفتیم. آرایشگاه توی کوچه ی پشتیه. توی راه دو تا هم گربه دیدیمEmoticon وقتی گربه میبینی وایمیستی نگاش میکنی تا وقتی که گربه کاملا" از اونجا بره . یکی از گربه ها رفت زیر یه ماشینی که اونجا پارک شده بود.هی میگفتی ماما ماما پیشی ماشی... 

خلاصه رسیدیم آرایشگاه  نمیدونی چه بلایی سر منو آرایشگر آوردی تازه یه خانومه دیگه ای هم اونجا بود که کمکمون کرد تا تو رو ثابت نگه داریم ولی تو میخواستی از دستمون فرار کنی دلم برات میسوخت ولی مجبور بودم . به خانومه آرایشگر گفتم که تند تند موهاتو کوتاه کنه تا زود تموم بشه. تو هم فقط گریه میکردی girl_cray2.gif. کوتاه کردنه موهات که تموم شد دیگه گریه نکردی حتی تا آرایشگره ازت بوس خواست بهش بوس دادی یکی از عروسک هاتو هم با خودت برده بودی. موقع برگشت توی راه دنبال گربه ای میگشتی که زیر ماشین  رفته بود هی میگفتی ماما پیشی دووو (کو)؟؟؟

وقتی رسیدیم خونه وانت رو پر آب کردم بردمت حموم موقع شستن موهات دیدم چقدر کوتاه بلند داره خودم هم یکمی با قیچی کوتاه کردمniniweblog.com

 

بعد از خشک شدن موهات دیدم که بدتر هم شده خیلی ناراحت شدم به مامانم زنگ زدم اون گفت که خیلی زود دوباره موهاش بلند میشه .خیلی پشیمون شده بودم یه جورایی میخواستم خودمو آروم کنم.

 

هی به موهات گل سر میزنم هی با کش خرگوشی میبندم  تا موهات خوشگل تر بشه ولی تو نمیزاری رو سرت بمونن.ولی دیگه بهت قول میدم که موهات رو کوتاه نکنم یه مدت میزارم بلند بشه با کش از پشت ببندم البته اگه شما بزارید.

 

 

عزیزم خیلی دوستت دارم  خیلی. فدات بشم منniniweblog.com

niniweblog.com 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مریم
20 خرداد 90 2:07
سلام عزیزم دختر گلمونو برده بودی آرایشگاه،مبارک ال آی جونم ،مامانی اشکال نداره موهاش زود بلند میشه... بوچ
نازنین نرگس نفس مامان
20 خرداد 90 2:09
سلام به مامان ال ای این دفعه اشکال نداره ولی قول بده دیگه موهای خانم رو کوتاه نکنی مگه یه کوچولو واسه مرتب کردن
داريوش
21 خرداد 90 18:09
سلام بر مادر مهربون ال آي و همسر گل من. عزيزم اي کاش کودک بودم تانوشته هايت را كامل احساس کنم اي کاش باران بودم تا غبار را از دلت دور کنم اي کاش دو تار بودم تا ساز مورد علاقه ات را بنوازم اما افسوس که نه کودکم نه بارانم نه دو تارم؛اما هر جور هستم عاشقانه و صادقانه هستم و دوستت دارم و عاشقت هستم -همسرت