ال آیال آی، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره
شایلیشایلی، تا این لحظه: 7 سال و 3 ماه و 1 روز سن داره

دخترای من ، ال آی و شایلی

خدایا شکرت

عید 93

1393/1/26 2:08
1,345 بازدید
اشتراک گذاری

عزیرم این عید هم مثل همیشه رفتیم پارس آباد ، البته این دفعه منو تو 15 روز اونجا موندیم ،واسه همین خیلی بهت خوش گذشت.

خونه ی عرفان و ثنا رفتی خونه ی عمه فریبا ، عمه رقیه ، عمو اسماعیل هم رفتی و با بچه هاشون بازی کردی. همش بهم میگفتی که  مامان اینجا زیاد بمونیم . 

 بابایی به خاطر کارش 4  فروردین برگشت تبریز و 11فروردین اومد اونجا .

دو تا خبر خوب رو هم قبل عید گرفتیم و اون اینکه زن عمو و زن دایی نی نی دارن .

عکس هاتو میزارم تا ببینی و لذت ببری...

 

 

بقیه عکس ها در ادامه مطلب...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (8)

عمو مهدی
26 فروردین 93 2:17
سلام به زن عمو --خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟ الهی عمو فداش بشه که دلم برا همه اتون تنگ شده عاشقتونم و دوستون دارم ببین همه اشون به عمو و دایی مهدی رفته ان ایشالله که سایه داداشی همیشه رو سرتون باشه و کنار هم بهترین لحظه هارو داشته باشین به امید به دنیا اومدن هر دو نی نی برامون دعا کنین که بابابشیمممممممممممممممممممممممممممممممم
غزاله
13 اردیبهشت 93 16:51
سلام.خوبین؟؟ من واسه تولد عشقم همسرم یه وب ساختم.میخوام تا تولدش 1369تا تبریک جمع کنم براش.میشه شما هم بیاین و یه تبریک برامون بذارین؟؟ ممنونم
مامان ال آی
20 اردیبهشت 93 10:03
سلام به ال ای و مامان مهربونش .... خوبی عزیزم .....چیکارا می کننین معلومه شهرمون بهت خیلی خوش گذشته ... خصوصی ت رو چک کن.
مامان ال آی
20 اردیبهشت 93 10:04
وای / خوشکل ماشالله الای قیافه زیبا و با کلاسی داره .... اوزریح یادت نره...
مهزيار
8 خرداد 93 8:57
خانم گل بوس
مامان ارمیتا
17 تیر 93 9:56
سلام گل من،تولدت مبارک ان شالله 120 ساله شی وسایه بابا ومامان همیشه بالای سرت باشه.آینده درخشانی داشته باشی.
مامان مهزيار
5 مرداد 93 8:44
ميدونستي خيلي نازي عزيزم
مامان سمیه
28 خرداد 94 22:24
سلام بر دوست خوبم .... الهی قربون این دختر خوشگل برم .... زیباترین آینده ، شادترین روزها و بهترین آرزو ها را برات آرزو مندم....بوس