ال آیال آی، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره
شایلیشایلی، تا این لحظه: 7 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره

دخترای من ، ال آی و شایلی

خدایا شکرت

دوست هاي جديد ال آي در كلاس زبان

1392/9/3 1:31
1,173 بازدید
اشتراک گذاری

عزيزم ، گلم ، دختر نازم،

امروز كه دارم اين پست رو ميزارم 4 سال و 4 ماهه هستي. 

فعلا فقط كلاس زبان ميري، ولي تصميم دارم بعد عيد كلاس هاي ديگه اي هم ثبت نامت كنم مثل نقاشي ، سفال گري، ...

سال بعد هم ان شا اله ميري آمادگي، فكر كن از حالا داريم در مورد مدرسه ات فكر ميكنيم ، كه كجا ثبت نامت كنيم. البته چند تا مدرسه رو گفتن كه خوبه ، ولي ببينيم خدا چي ميخواد...

اگه از كارهاي توي خونه هم بگم اين كه ، يا سي دي زبانتو ميزني گوش ميدي يا با اسباب بازيهات بازي ميكني، بعضي وقت ها هم به تنهايي با عروسك هات خاله بازي ميكني و ميشي مامان عروسك هات اونها هم ميشن دختر ها و پسرهات ، و با اونها اونطوري كه من باهات رفتار ميكنم ، رفتار ميكني و كلا منو تقليد ميكني و ...

بابايي چهار شنبه رفته بود ماموريت ، تهران و ديشب اومد . من هم چون 5 شنبه و جمعه كلاس داشتم واسه همين 5شنبه و جمعه ، از ساعت 1.5 تا 5 گذاشتمت خونه ي هستي اينا ، و اونجا با هستي بازي كرده بودي و بهت خوش گذشته بود، فقط جمعه كه اومدم دنبالت تا بيارمت خونه دم در ، سر چكمه هستي ، با هم دعوا كردين، تو گفتي از چكمه ي هستي برام بخر، هستي هم گفت نخره ، دو تاييتون حسابي جيغ و داد راه انداختين...

الان ترم چهار زبان هستين، عكس همكلاسي هاي جديدتو ميزارم كه از مهر ماه اومدن كلاستون... 

به ترتيب از چپ به راست،هستي، مهديه، ال آي،اميرعطا، اليا، رايان، پرهام،عرشيا، هليا. 

 


 

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (10)

مامان ال ای
11 آذر 92 9:51
سلام مامان ال ای خوبی عزیزم چرا کم رنگ شدی راستی از کلاس زبان رفتن ال ای خوشگله راضی هستی ...؟؟؟
مامان مهزيار
25 آذر 92 8:15
كلاس زبان كار خوبيه پسر من توي مهد ياد ميگيره الان با 4ترم چند كلمه بلد شده ؟ ميخام ببينم مهد خوب بوده يا بره كلاس جدا؟ مهزيار اعداد تا 6 و 4رنگ و سلاو و خدا حافظي و صبح به خيرو 4-5 كلمه ديگه رو بلد شده
مامان ال آی و شایلی
پاسخ
عزيزم تعداد كلماتي كه ياد گرفته خيلي زياده حتما ببرش آموزشگاه زبان. براي مثال اعضاي خانواده، حيوانات ،اشكال هندسي، رنگ ها ة خوابيدن بيدار شدن، و چند تا مكالمه كوچيك....
فهيمه
29 آذر 92 20:05
خدا حفظش كنه نازنين رو براتون.منم دو تا گل پسر دارم .خوشحال ميشيم به ديدنمون بياين .
مهدی
21 دی 92 15:13
اسم قشنگیه.سالم باشه
مهزيار
9 بهمن 92 11:07
مرسي از پاسخ به ما هم سر بزنيد
مامان محمد پارسا
5 اسفند 92 23:22
نازی هر روز نازتر از دیروز خدا حفظش کنه عزیزم و همیشه سلامت و لبش به خنده واشه
مامان محمد پارسا
5 اسفند 92 23:22
نی نی
2 فروردین 93 2:24
سلام خوشحال میشم وب نی نی مونو لینک کنی و خبرم کنی منم لینکت کنم عیدتونم مبارک
مامان اسرا و اسما
5 فروردین 93 18:30
بهار با گلهایش ، و سال نو با امید هایش این عید با امیدهایش بر تو ای عزیز ترینم مبارک .
خاله شبنم
18 خرداد 93 15:51
سلام گلم.خوبی خوشگلم؟من دختر دایی مامان و بابا هستمو خاله توی سفیدبرفی میشم. اتفاقی با وبلاگت آشنا شدم.فدات مواظب خودت باش و قدر مامان و بابای خوبت بدون انشاا...روزی بشه که اسمت بین آدمای مهم دنیا بیاد و مامان و بابا رو از ته دل خوشحال کنی..
مامان ال آی و شایلی
پاسخ
سلام شبنم جون خوبی عزیزم، ممنونم که به وبلاگ ال آی سر زدی وممنون به خاطر نظرت