ال آیال آی، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره
شایلیشایلی، تا این لحظه: 7 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره

دخترای من ، ال آی و شایلی

خدایا شکرت

فعالیت های ال آی در تابستان 92

1392/6/4 17:26
1,891 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم شرمنده که دیر به دیر میام وبلاگت.

مشغول کارهای خودم بودم رفته بودم اردبیل واسه درخواست پروانه اشتغال به کار مهندسی ، آخه از آزمون نظام مهندسی ، که اسفند ٩١ برگزارشد، قبول شدم. درخواستشو دادم ، به دایی پیمان هم سپردم پیگیرش باشه،  به خاطر کلاس زبانت زود برگشتیم.

امروز هم صبح برده بودمت کلاس زبان، از اونجا هم رفتیم باشگاه، از وقتی هم رسیدم خونه ، به خاطر کارهای خونه ، سر پا هستم تا الان که نشستم جلوی کامپیوتر و میخوام برای وبلاگت پست جدید بزارم.

این تابستون کلاس زبان ثبت نامت کردم، الان ترم دوم هستی روزهای زوج صبح ها میریم آموزشگاه زبانت، از اونجا هم میریم باشگاه، بعضی روزها هم میریم استخر، پارک هم که همیشه.

این هم عکس هات...

 

بقیه ی عکس ها در ادامه مطلب...

همکلاسی های ال آی...

از راست به چپ، هستی، رایان ، ال آی، هلیا .

 

 

 

 

 

این هم عکس کتاب هات...

 

 

این هم عکس مایوی شنا...

 

 

این هم باشگاه...

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مهزيار
9 شهریور 92 8:05
نفسم فعالي چقدر آفرين very good
مامان آراد(خاطره)
12 شهریور 92 23:34
سلام عزیزم...هزار ماشالا چقدر بزرگ شدی گلم
وای چه فعالیت هایی که نمیکنی
قربونت برم عزیزم
بوسسسسسسسسسس....دلم برات تنگ شده


عزیزم دل ما هم برات تنگ شده.
مریم(مامان آرینا)
16 شهریور 92 17:01
خوشگل خانوم روزت مبـــــــــــــــــــــــــــارک
ال ای سفیدبرفی
17 شهریور 92 21:05
سلام خاله روز دختر وبهت تبریک میگم
مامانی زهرا
8 مهر 92 15:23
سلام . how are you elay ???? آفرین به الای فعال و پرانرژی و باهوش با مایو و کلاه درست شبیه شناگرهای حرفه ای شدی گلم
نازنین نرگس
18 مهر 92 22:25
سلام هزار ماشالا چقدر ناز شده خسته نباشید خانم کوچولو ما بالاخره برگشتیم
مامان اسرا واسما
23 مهر 92 19:49
عید سعید «قربان»، جشن «تقرب» عاشقان حق مبارک
مامان ال آي
28 مهر 92 12:38
سلام دوست گلم ال آي جون چطوره اميدوارم خوب و خوش و سلامت باشي .... خصوصي داري
مامان ال آي
29 مهر 92 10:28
مرسي دوست گلم از راهنماييها و دلگرميات ... خصوصي رو چك كن.
نسرین
1 آذر 92 16:36
سلام عزیزم چه اسم قشنگی میشه لینکتون کنم