ال آیال آی، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره
شایلیشایلی، تا این لحظه: 7 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره

دخترای من ، ال آی و شایلی

خدایا شکرت

ال آی کلاس زبان میره

1392/4/3 17:04
1,174 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم بعد از عید توی یکی از آموزشگاههای زبان شهرکمون(ماهور) ثبت نامت کردم. آموزشگاه گفت که کلاسهای زبان خردسالان تابستون شروع میشه ما هم منتظر موندیم و امروز یعنی شنبه  اولین جلسه ی کلاس شروع شد.

صبح ساعت 8.15 بیدار شدم و صبحونه ات رو آماده کردم و تو رو هم بیدار کردم تا گفتم ال آی بیدار شو بریم آموزشگاه زبان، خیلی زود بیدار شدی و خیلی هم خوشحال شدی صبحونه خوردیموniniweblog.comلباسهامونو پوشیدیمو با هم رفتیمniniweblog.com.کلاس ساعت 9.30 شروع میشد.

توی آموزشگاه تا بچه ها رو توی کلاس دیدی خیلی خوشحال شدیniniweblog.comو رفتی تو و  هی ادا در می آوردی و خوشحالیتو نشون میدادیniniweblog.com،مسئولین آموزشگاه هم وقتی تورو دیدن گفتن بلبل زبون کلاس هم معلوم شد. تا اینکه معلمتون اومد و رفت توی کلاس تا در رو بست تو شروع کردی به گریه کردنوhttp://mahsae-ali.blogfa.comمیگفتی من میرم پیش مامانم.انگار دختر خوشحال چند دقیقه پیش نبودی.http://mahsae-ali.blogfa.comخانوم معلم هم در رو باز کرد و تو اومدی پیشم niniweblog.comوبا گریه، هی میگفتی مامان بریم خونه من خوابم میادniniweblog.com...

خلاصه  با کلی ناز کشیدن و خواهش کردن و رشوه دادن بهت .. بردمت کلاس و درش رو باز گذاشتم تا منو ببینی و آروم باشی.niniweblog.com

از کارهای توی کلاست هم، اگه بگم باید تا صبح بشینم جلوی کامپیوتر ... فقط اینو بگم که با خانوم معلم همکاری نمیکردیniniweblog.com...

 آخرش دیگه به کلاس عادت کردیniniweblog.comو موقع برگشتن به خونه هم میگفتی مامان منو باز هم ببر آموزشگاه.

اینو هم بگم که از همه ی بچه های توی کلاس کوچولو بودی(2 هفته بعد 4 سال تمام میشی).

کلاسهات روزهای زوجه ،دومین جلسه هم چهار شنبه تشکیل میشه، دوشنبه نیمه شعبانه ولادت حضرت قائم عجل اله تعالی و فرجه الشریف، وتعطیل.

دخترم، امید من به زندگی ، دوستت دارم و برات آرزوی بهترین ها رو میکنم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ال ای سفیدبرفی
4 تیر 92 23:50
شرمنده برامن پیام میاد از طرف عاطفه مامان ال آی .نمیدونم کدو م یک از مامانا اسمش عاطفه قاطی می کنم .یکیشون نوشته بود قرار بذاریم پارک میای منوجوابو به یه ال ای دیگه فرستادم وقاطی پاتی شد اخرش نفهمیدم عاطفه مامان کدوم ال ایه .مال شمارو زدم نفس ماکمان بابا .یکی دارم برای دخترم ال ای یکی دارم ال ای تنهای رویای حقیقی
مامان کوثری
6 تیر 92 9:23
سلام خاله جون.من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کردم.به رایتون نیاز دارم ممنون میشم اگر به من رای بدین و کد 161 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید. ممنون
مامان پرهام
8 تیر 92 0:01
موفق باشی خانوم کوچولو