ال آیال آی، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره
شایلیشایلی، تا این لحظه: 7 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

دخترای من ، ال آی و شایلی

خدایا شکرت

ال آی بزرگ شده؟

1391/10/2 13:20
1,197 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم این روزها احساس میکنم بزرگ شدی حرف های قلمبه سلمبه میزنی واسه همین انتظارم ازت بالا میره مثلا انتظار دارم بعد از بازی با اسباب بازیهات ،اونها رو جمع کنی ، اعصابمو خورد نکنیniniweblog.com، لجبازی نکنی ، هر چیزی میپزم تو بخوری، ولی میبینم نه ،من فکر میکنم تو  بزرگ شدی اون هم به خاطر زبون ریختنات.

این رو هم بگم که خیلی لجباز شدی، بعضی روزها میشی دختر خوب ، بعضی وقت ها هم  میشی دختر خرابکار خونه.

ولی وقتی فکر میکنم میبینم ،تو فقط ٣.٥ ساله ای یعنی هنوز کوچولویی. یعنی باید سعی کنم زود از کوره در نرم حوصله داشته باشم .

 باید ازت انتظار همون بچه ی ٣.٥ ساله رو داشته باشم ولی باید باهات مثل یه دختر بزرگ رفتار کنم و بهت احترام بذارم . چون تو شادی آور خونه ی مایی چون تو بهانه ی زندگی مایی.niniweblog.com

دوستت دارم دختر بازیگوشم .niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

هیراد و عمه لیلاش
6 دی 91 18:46
*سلام ، امیدوارم یلدا بشما خوش گذشته باشه * من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
مامان کوثری
7 دی 91 19:15
دختر بازیگوش خوبی عزیزم عزیزم توی وب نی نی مدم مسابقه دارم زود بیاد یه سری هم به وب نی نی پارتی بزن شاید به دردت بخوره http://niniparti.niniweblog.com/ http://ninimod.niniweblog.com/
مریم مامان درسا
8 دی 91 18:29
سلام عزیز دلم دلم براتون تنگ شده بود ، ممنون که بهم سر میزدی ال آی جونو ببوسش آخ این پستت حرف دل منم بود ، دقیقا عین خونه ما من و درسا هم همینطوریم
مامان آراد(خاطره)
14 دی 91 22:43
سلام خانومی...خونه نو مبارک..به سلامتی انش الله منم دلم براتون تنگ میشه.. ولی حتما بازم بیا... ال آی جونو ببوس
مامان آراد(خاطره)
20 دی 91 18:54
سلام...امیدوارم که حالتون خوب باشه... آراد تو مسابقه نی نی و پالتو شرکت کرده ..خوشحال میشیم اگه به لینک وبلاگی که پایین براتون گذاشتم برین و یه رای به آراد که کدش 006 هستش یه رای بدین... http://ninimod.niniweblog.com