ال آیال آی، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره
شایلیشایلی، تا این لحظه: 7 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره

دخترای من ، ال آی و شایلی

خدایا شکرت

ال آی دیگه از مگس نمیترسه

1391/9/25 14:34
1,476 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم یه مدتی بود که نمیتونستم به وبلاگت سر بزنم هم اینترنت نداشتیم و هم مشغول تو بودم.

در مورد ترست بگم که من رفتم پیش یه مشاور و باهاش در مورد تو صحبت کردم. در مورد ترس هات ، یه روشهایی رو گفت که من هم عملش کردم  و خدا رو شکر دیگه ترست خیلی کم شده مثلا هر جا مگس میبینی میگی ماما مگس کش رو بده من بکشمش. یا در مورد زلزله صحبت میکنی مثلا میگی خونه ی ما خیلی محکمه یا میگی ماما توی زلزله بوفه مون صدا میده میری ستون بوفه رو میگیری و سعی میکنی تکونش بدی و بعد میگی وقتی زلزله میاد خونمون اینجوری تکون میخوره.

میدونم ترس از زلزله یا باد های شدید طبیعیه حتی واسه ما بزرگترها و ترس از دکتر و آرایشگر هم واسه بچه ها (البته هنوز هم از دکتر و آرایشگر میترسی).

خدا رو شکر استرس و اضطرابت تا حدودی کم شده ولی نه کامل چون بعضی وقت ها هم میبینم ناخن هاتو میکنی. در این مورد هم با مشاور صحبت کردم گفت به خاطر ترس و اظطراب هستش و با مرور زمان که ترس هاش کم میشه اون عادت ناخن کندن رو هم ترک میکنه فقط کاری که ما یعنی من و بابایی باید بکنیم اینه که وقتی تو ناخنتو میکنی ما بهت تذکر ندیم چون اون موقع استرست زیاد میشه. امیدوارم که کارساز باشه.

راستی کلاس های ICDLهم تموم شده واسه همین دیگه مهد کودک هم نمیبرمت . مهد کودک که میبردمت هی سرما میخودی و خیلی لاغر شده بودی ولی الان دیگه توی خونه مامانی بهت میرسه تا باز هم تپل مپل بشی(به قول خودت تپل موتول بشی) 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

زهره مامان هلیا
25 آذر 91 21:43
سلام ال آی خانومی تو هم مثل هلیا از تاریکی می ترسی خوش به حالت که مهد نمی ری
مامان آراد(خاطره)
29 آذر 91 15:49
محفل آریائی تان طلائی، دلهایتان دریائی شادیهایتان یلدائی، پیشاپیش مبارک باد این شب اهورائی
مامان کوثری
30 آذر 91 23:33
شادیتون ۱۰۰ شب یلدا دلتون قد یه دریا توی این شبای سرما یادتون همیشه با ما یلدا مبارک . . . از وبلاگ ها مون دیدن کنید امیدوارم به دردتون بخوره http://ninimod.niniweblog.com/ http://niniparti.niniweblog.com/
مامان اسرا واسما
1 دی 91 2:47
عمرتون ۱۰۰ شب یلدا/دلتون قد یه دریا /توی این شب های سرما/یادتون همیشه با ما شب یلدا مبارک
مسیحا
9 دی 91 20:39
سلام ناز کوچولو ، امیدوارم همیشه شاد باشی ، منو باعنوان ( دنیای مسیحا ) لینک کن بعد بگو با چه عنوانی لینکت کنم