ال آیال آی، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره
شایلیشایلی، تا این لحظه: 7 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره

دخترای من ، ال آی و شایلی

خدایا شکرت

ال آی مهد کودک میره

1391/4/25 22:31
1,571 بازدید
اشتراک گذاری

دختر ناز من ، تقریبا ٣ هفته میشه که میبرمت مهد کودک، خودم هم میرم کلاس ICDL ، روزهای فرد صبح ساعت 8 بیدار میشیم و صبحونه میخوریم و آماده میشیم میریم. تو رو میزارم مهد کودک و خودم هم میرم کلاس.

روز اولی که گذاشتمت مهد، همش توی کلاس، فکرم پیش تو بود. ولی وقتی اومدم و دیدم اونجا خیلی بهت خوش میگذره دیگه خیالم راحت شد.

خیلی از مهد کودک خوشت میاد . روز هایی که مهد نمیری ساعت 10 به زور از خواب بیدار میشی ولی اون روزی که صدات میکنم میگم بلند شو بریم مهد کودک زود بیدار میشی. 2 تا کوله پشتی داری یه دونه هم کیف داری ، یکی از اونها رو بر میداری من هم توش خوراکی با آب میزارم تا اونجا بخوری.

روزهای تعطیل و اون روزهایی که مهد نمیبرمت همش سراغ مهد رو میگیری و میگی مامان مهد کودک باز شد؟

از اینکه اونجا بهت خوش میگذره و با بچه ها بازی میکنی من و بابایی هم خیالمون راحت شده از اینکه دیگه مجبور نیستی فقط با مامان و بابا بازی.و خوشحالیم از اینکه تو خوشحالی.

یه چیز دیگه هم اینکه وقتی کسی هم زنگ میزنه خونمون و تو گوشی رو بر میداری مهد کودک رفتنتو و اتفاقاتی که اونجا میفته رو به اونها میگی.به خاطر اون زبون شیرینت و زبون ریختنت هر کسی هم  که خونمون زنگ میزنه دوست داره تو گوشی رو بر داری.(به خصوص بابا و بابابزرگ و مامان بزرگ و عمه پریناز...)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

بابای ملیسا
25 تیر 91 22:47
سلام . وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگ بود . وبلاگ ملیسا خانم با بیش از ده عکس جدیدش به روز شد . ممنون میشم به وبلاگ دختر گلم سری بزنید و با گذاشتن یک نظر شب های قشنگ دخترم ملیسا رو پر ستاره تر کنید . منتظر شما هستیم.
مامان آراد(خاطره)
26 تیر 91 1:02
سلام رقیه جون...خوبی عزیزم؟ کار خیلی خوبی کردی گذاشتیش مهد...اینجوری از تنهایی هم در میاد.. عوض من محکم ببوسش... راستی شماره خونتونو بده منم با ناناز حرف بزنم...
مامان اسراواسما
26 تیر 91 9:50
به به دخترگلمون واسه خودش خانمی شده ومیره مهد مبارکههههههههههههه
کوثر ابجی کیمیا
28 تیر 91 9:06
سلام دای ال آی جووووووووووون مهد کودک خوش میگذره؟ خاله من7 گام کتاب ICDL دارم ولی هنوحتی یه صفحه هم ازش نخوندم...یه همچین آدمیم من راسی خاله اومدم برا تولده بولاگه عشقه کوچولوم دعوتتون کنم ....تشریف بیارین
مامان پریاگلی
28 تیر 91 20:22
خوب بالاخره شما هم رفتی مهد تا مامانی یه کمی هم به خودش برسه امیدوارم دوتاییتون + پدر مهربون همیشه دلتون شاد و لبتون خندون باشه
مامان پریاگلی
28 تیر 91 20:29
_____ (¯ `•I.•´¯) _____ (_.•´/|\`•._) _______ (_.:._)__(¯`:´¯) __(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.O.•´¯) (¯ `•L?.•´¯)¶__(_.•´/|\`•._) (_.•´/|\`•._)¶____(_.:._)_¶ __(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶ ____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶ _____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ______(¯ `..•V´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶ ______(_.•´/|\`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶ _______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶ ¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•U?.•´¯)¶¶¶ ¶¶¶(¯ `E.?.•´¯ )¶ (_.•´/|\`•._)¶ ¶¶¶(_.•´/|\`•._) ¶¶ _ (_.:._)¶¶ ¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶ ______¶¶¶¶¶(¯ `•.!!!.•´¯)¶¶ ¶¶¶ ____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|\`•._)¶¶¶ ¶¶¶ ___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶ ___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶ _¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶ ---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶--------- ---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶--------- ---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶-------- پیشاپیش حلول ماه میهمانی خدا مبارک تو وقت سحر ما رو هم از قلم نندازین
خرید اینترنتی محصولات پنبه ریز تخفیف و ارسال رایگان
30 تیر 91 22:46
سلام مامان ال آی من نماینده فروش اینترنتی شرکت پنبه ریز هستم. این کد را یادداشت کنید: 0030151181 این کد معرف شماست. با داشتن این کد می توانید از سایت خرید اینترنتی پنبه ریز با تخفیف و ارسال رایگان محصولات بهداشتی (پوشک- نوار بهداشتی و انواع دستمال کاغذی و ... ) خریداری کنید. کد را گم نکنید زیرا برای ثبت نام لازم است. شما نیز می توانید بعد از ثبت نام درخواست بدهید و نماینده فروش شوید! برای ثبت نام حتما باید کد ملی معرف داشته باشید که من در اختیارتان قرار دادم. موفق باشید